Evidence událostí, činností a doprovodných komentářů včetně jejich zobrazení v kalendáři a sledování jejich stavu
Část Kalendář nabízí
Interaktivní časové zobrazení událostí a činností v různých typech časových přehledů (týdenní, denní,…)
Zobrazení kalendáře dle odpovědných osob, zpracovatelů a účastníků aktivit
Zjednodušené vkládání nových událostí, činností a zakázek v kontextu volných kapacit dle kalendáře
Barevné rozlišování stavů jednotlivých aktivit
Část Události nabízí
Evidenci informací z různých jednání (obchodní, výrobní, servisní, osobní, telefonické, …)
Přístup k informacím dle definovaných oprávnění – skupina, uživatel
Automatický import emailových zpráv do událostí
Automatický import zpráv z datových schránek
Kategorizaci událostí pro pozdější identifikaci obsahu
Nastavení stavů řešení událostí
Evidenci účastníků událostí
Připojení dokumentů k událostem
Tvorbu strukturovaných komentářů
Nastavení upozornění na libovolnou událost v libovolném počtu (email a interní zpráva ve WAK Intra)
On-line publikování událostí na webový portál WAK Intra - Help-Desk pro mimo firemní partnery
Přímé odesílání emailových zpráv z událostí definovaným účastníkům
Odesílání zpráv do datových schránek
Evidenci souvisejících událostí = nastavení vazeb mezi jednotlivými událostmi
Vazba Událost -> Zakázky
Část Činnosti nabízí
Evidenci činností (délka, priorita, datum, popis)
Evidenci zadavatele a jednotlivých zpracovatelů
Stavy činností (uživatelsky definovatelné, např. Plánováno, V řešení, Vyřešeno, Zrušeno...)
Založení činností z kalendáře – podpora plánování realizace činností
Generování činností na základě definovaných úkolů
Vazby na události, komentáře, zakázky
Část Komentáře nabízí
Evidenci doplňujících informací k jednotlivým Událostem a Činnostem
Možnost publikace komentářů typu novinky, rady, aktuality apod. na firemním portálu
Prodej produktů a služeb
Zpracování obchodních případů cestovních služeb
Zakázky servisních prací
Autoservisní zakázky
Evidence obchodních případů
Oborově zaměřené uživatelské prostředí pro:
Katalogový kód, upřesňující popis položky, sada položky s hierarchickým rozpadem, vazba na prodejní a akční ceníky, dealerské slevy a slevy na okruhy položek, aktuální výše zásob, rezervace skladových položek na skladech, střediskové členění obchodních případů, dealerské identifikace zakázek.
Napojení na rezervační systémy Amadeus a Galileo, párování nákladů s fakturačním systémem BSP (Billing and Settlement Plan), hromadná fakturace mailem v PDF, export dat do MS Office / LibreOffice (obraty, saldo, zisk), manažerské přehledy poskytovaných služeb.
Ještě více informací k cestovním službám
Typ předmětu servisu (pračka, kolo, ...), značka, model, číslo modelu, výrobní číslo, způsob opravy (servis, výměna, ... ), záruční oprava (Ano, Ne), oprava u zákazníka (Ano, Ne), zajistit svoz / odvoz (Ano, Ne), příslušenství, popis závady.
Typ předmětu servisu (osobní, nákladní, ...), verze SPZ, VIN stav PHM (1/4, 1/2, ...,) velký / malý TP (Ano, Ne), servisní knížka (Ano, Ne), detailní rozpis výbavy vozidla, další příslušenství vozidla, požadované práce.
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Kategorizaci zakázek do uživatelských typů
Střediskové členění zakázek včetně střediskového přístupu k datům zakázek
Import objednávek zákazníků z CSV a EDI formátů
Import cestovních služeb ze systémů Galileo, Amadeus, TGV, Rate Hawk
Import objednávek ze shopů
Tvorba obchodních případů elektronicky pomocí čárových kódů a mobilní aplikace WAK SCAN
Generování obchodního případu z kalendáře WAK Intra
Nastavení platebních a cenových podmínek k obchodnímu případu
Diskuzní prostředí – chat, pro sdílení klíčových informací k obchodnímu případu
Připojení dokumentů k zakázce
Automatická nebo ruční rezervace skladových položek
Funkce variantní fakturace obchodních případů
Funkce vyskladnění dodávek obchodních případů
Generování pdf zakázkových listů a jejich odesílání emailem
Funkce pro tvorbu nákupních objednávek
Funkce kalkulace dopravy
Přehledové statistiky všech dokladů u obchodního případu bez vyhledávání
Vyhodnocování obchodních případů
O aplikaci WAK SCAN Mapa architektury systému pro tento modul
Evidence obchodních, výrobních a nákladových položek
Uživatelské prostředí WAK Intra nabízí
Identifikační kartu materiálu, produktu, služby
Členění položek do typů, skupin, okruhů
Čárové kódy
Neomezené prodejní ceníky položek
Akční prodejní ceník položek
Sady a skupiny položek
Nákupní ceník položek
Další měrné jednotky
Nastavení limitních zásob
Evidenci spotřebních daní
Jazykové varianty názvů a popisů položek
Připojení dokumentů ke katalogové kartě
Podpora nákupu v případě podlimitních stavů
Internetový obchod s plným on-line napojením na systém WAK INTRA včetně komunikačního rozhraní Help-Desku.
Část e-Shop nabízí
Registraci nového zákazníka
Přihlášení zákazníka
Zobrazení nabídky zboží. V katalogu položek systému WAK INTRA je možno určit, které položky budou obchodovány prostřednictvím e-shopu
Objednávání zboží naplněním standardního nákupního košíku
Funkci potvrzení objednávky, která automaticky generuje zakázku v systému WAK INTRA na základě obsahu nákupního košíku
Funkci vystavení faktury k evidované zakázce
Zobrazení historie realizovaných objednávek a vystavených faktur
Část Help-Desk (Centrum zákaznické podpory) nabízí
Registraci nového klienta
Přihlášení klienta
Prezentaci firemních informací evidovaných v systému WAK INTRA (aktuality, faq, atd.)
Zápis nového požadavku zákazníkem
Sledování vyřizování evidovaného požadavku
Zápis neomezeného počtu komentářů zákazníkem k evidovaným požadavkům
Zobrazení historie evidovaných požadavků včetně jejich komentářů
e-Shop a Help-Desk demoverze Mapa architektury systému pro tento modul
Máte něco na srdci?
Zavolejte nám na +420 603 173 190 nebo +420 731 182 344, napište na wakintra@waksystem.cz.
Můžete také využít náš kontaktní formulář